office-1209640_1920.jpg

Vores kunder er vigtige!
     - Derfor gør vi selvfølgeligt ekstra for vores kernekunde!

tied-up-1792237_1920.jpg

Vil du se oftest stillede spørgsmål og svar før du bliver ny kunde?

Spørgsmål & Svar

Vi har listet oftest stillede spørgsmål og givet svar på disse.

Hvad koster en vikar fra Jobing, når jeg er kernekunde?

Som du nok læste på siden "Vikarservice", er gangefaktoren, som singlekunde 2,0.

Den pris skal du, som Kernekunde selvfølgelig ikke betale.

Vi har 7 pakker med forskellige gangefaktorer og hvilken du passer på, afhænger af det antal vikartimer du bruger pr. 12 måneder.

Vi kører med 12 måneder frem for kalender år.

Det betyder, at hvis du underskriver Kernekundeaftalen d. 1/03-2021, så løber din aftale til d. 1/03-2022.

 

Det giver mest mening for dig og derfor også for os.

Du kan udregne din vikartimepris på vores smarte prisregner her.

Kan vi fastansætte vikarer vi bliver glade for?

Selvfølgelig kan du det - Igennem et Try&Hire forløb f.eks. har du mulighed for at fastansætte vikaren kvit og frit efter 480 timers sammenhængene vikariat.

Vores klare mål hos Jobing er at have glade vikarer, og hvis en vikars ønske er at blive fastansat hos dig, så er vi bare lykkelige og faktisk har vi et super godt samarbejde med jobcentre og a-kasser landet over, netop fordi vi er gode til at få vores vikarer i fastansættelse.

Med Try&Hire er en kernekundeaftale rigtig god, for når du er kernekunde kan du efter 160 timers sammenhængende vikariat fastansætte dine vikarer.

Det giver en besparelse på hele 320 vikartimer?

Er der et minimumantal timer per dag hos Jobing?

Det er der, ja, og det er lovgivning i vikarloven som siger, at vi skal betale vores vikarer minimum 4 timer per mødedag uanset om vikaren er hos dig i 1, 2, 3 eller 4 timer.

Må jeg som kernekunde bestille vikarer fra andre bureauer?

Ja, selvfølgelig må du det.


At være kernekunde hos Jobing betyder ikke, at vi tvinger dig ind i en eksklusivaftale, hvor du er bundet på hænder og fødder og får boder for det ene og det andet.


Du må gøre som du plejer... Det eneste vi forventer af vores kernekunder er, at de selvfølgelig forbruger de timer de vælger pr. 12 måneder.

Er der skjulte gebyrer hos Jobing?

Nej, absolut ikke!


Hos Jobing får du en konkret og fuld pris for en vikartime og du kan faktisk udregne din egen pris, på vores prisberegner lige her.


Det eneste du skal lægge oven i din vikartimepris, er moms.


Der kommer selvfølgelig overtidstillæg, aften/nat tillæg, weekendtillæg og evt. udlæggertillæg jf. overenskomst.

Hvad, hvis Jobing ikke kan levere de vikarer jeg bestiller?

Hvis, du f.eks. bestiller 5 vikarer med start mandag, og Jobing kun finder 4 der starter mandag, så tæller timerne for den sidste vikar som forbrugt frem til den 5. vikar møder.

Det betyder, at den 5. vikar vi ikke kunne finde til mandag, de timer bliver stadig registreret, men du bliver selvfølgelig først faktureret fra den dag den 5. vikar starter.

Hvad er et tilkaldetillæg?

Hvis du bestiller vikarer med mindre end 24 timers varsel, så koster det et tilkaldetillæg på 20 kr. i timen for den første vikardag.

 

Det gør vi, for at motiverer vores vikarer til hurtigt at træde til, når der er behov for det.

Kan jeg, som kernekunde, vælge om jeg vil have både vikartimer og rekrutteringer eller kun én af delene?

Ja, du bestemmer selv, om du vil tegne Kernekundeaftale på både vikartimer og rekrutteringer, eller om du kun vil tegne Kernekundeaftale på vikartimer eller rekrutteringer.

 

Det vælger du helt selv.

Lad os sammen gøre det faste samarbejde nemmere - og billigere.

Som kernekunde opnår du ikke kun gode besparelser!

Det faste samarbejde bliver også langt nemmere!


Som kernekunde er du oprettet i vores system på en måde, som gør at du kan ringe og bestille f.eks. '2 med start mandag i afd. 3', så har Jobing de oplysninger, der skal bruges.


På den måde er du fri for at udfylde bestillingsskema og bruge tid på det, hver gang du skal bruge vikarer - Nemt??

Det synes vi i hvert fald, hos Jobing ApS.

Kender du allerede dit behov inden vi starter vores samarbejde, så er der altså penge at spare fra dag ét. som Kernekunde!

  • Kernekundefordel 1 - Vikarservice:
    Som kernekunde får du den lave vikartimepris fra første vikartime. Du skal ikke først spare op for at opnå en besparelse. Det er nemt og enkelt den faste lave pris fra første vikartime.

 

  • Kernekundefordel 2 - Try & Hire:
    Normalt vil du blive faktureret, hvis du ansætter vores vikar inden 480 timers sammenhængene vikariat men, som kernekunde, kan du allerede efter 160 timers sammenhængene vikariat, fastansætte vores vikar kvit og frit!

  • Kernekundefordel 3 - Rekrutteringsservice:
    Kender du på forhånd dit behov for antal rekrutteringer pr. år, så vil du få en skarp pris på alle rekrutteringer.
    Ligesom med vikartimer skal du ikke først optjene eller starte med at betale fuld pris, for så at få det billigere efterfølgende. Det er for bøvlet og for krævende at udregne. Derfor får du prisen fra første rekruttering!